Tuesday, June 3, 2014

Giveaway Cash RM350 by Emas Putih

As-Salam


Giveaway Cash RM350 by Emas Putih ini di anjurkan oeh Emas Putih dan disponser oleh Emas Putih , Nasibah Khushairy , Kasih Lestari Abadi , Nor Farihan Ayob , Nannie Isa , dan yangbaik .

Waktu aku sedang merayau-rayau dalam dunia maya tadi. Aku terlihat entri GA oleh blogger Emas Putih nie. Aku tak mengharapkan apa-apa hadiah pun. Cuma seronok bila dapat join GA. Lagipun sepanjang aku berblogging, inilah kali pertama aku join GA.

NMA: Mungkin tang hadiah tu boleh ditambah lagi. Macam pakej perkahwinan dengan blogger Emas Putih ke? Hahahah. Gurau jea. Okay mana-mana blogger nak join this GA, boleh klik banner kat atas tu.

4 comments:

  1. Assalamualaikum..singgah sini ye =) I dari segmen yang sama.. good luck!
    jemput singgah sini :D
    http://mizaharun86.blogspot.com/2014/06/giveaway-cash-rm350-by-emas-putih.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq krn sudi singgah... good luck to u too :)

      Delete