Thursday, April 17, 2014

Kasut Ulangtahun


Image from FB Buku Resepi



Aku menanti dalam debaran. Tak lama lagi aku akan menyambutnya. Aku mati kutu. Tak tahu apa nak buat. Macam kucing nak beranak. Apa aku nak bagi nie. Kasih sayang dah selalu bagi. Bagi barang la pulak. Hahahah.

Errr. Mungkin aku patut bagi dia kek kasut macam kat atas. Selain comel, ia mungkin sedap walaupun tak boleh dipakai. Kerajaan sudah berpesan setiap keluarga perlu berjimat walaupun mereka sendiri semakin boros dan rakus mengaut untung melalui projek atas angin.

NMA: Aku jadi terbantut bila terkenang jawapan dari admin Fareeda berkaitan isu tudung yang heboh baru-baru nie. Hendak berfesyen tengoklah kemampuan diri. Betul jugak kata dia walaupun pahit. Best jadi orang kaya nie, bekalan tudung cukup pun cukup setahun. Belum masuk pakaian luar dan dalam lagi tu.

2 comments: