Monday, April 1, 2013

Servis Marang Kerapu

Image from Google


Ada 11 kaunter di hadapan aku tetapi yang dibuka hanya 2-3 buah sahaja. Adakah ini yang dinamakan SERVIS yang bagus?. Aku tengok dekorasi kaunter begitu gah bagaikan hotel lima bintang tetapi servis lembap macam kura-kura pencen. Sesebuah agensi mempunyai hiasan dalaman yang hebat adalah satu bonus. Itu aku tidak nafikan. Namun  pada pandangan aku, adalah lebih hebat jika semua kaunter dibuka dan beroperasi dengan lancar tanpa membuang masa pelanggan. 

Kepada semua agensi, hargailah pelanggan anda tanpa mengira latar belakang mereka. Tanpa mereka tak mungkin anda berada di atas.

NMA: Seorang pelanggan yang berpuashati dengan perkhidmatan yang diberi biasanya akan berkongsi pengalaman mereka kepada orang lain. Jangan biarkan mereka berkongsi prestasi buruk agensi anda... :)