Sunday, March 17, 2013

Kemaskini Terbaru

Nasrulmuhaimin.com QR Code

Kemaskini blog setakat ini, aku tambah widget qr code dan visitor tracker. Dalam proses testing, tak tahu berkesan ke tidak. Ke propa aje nie widget-widget nie semua. Biasalah servis percuma, ada pros dan cons. Yang penting jimat masa dan tenaga sebab tak payah buat coding dan apps sendiri.  



Image from Widgeo

Mana-mana blogger boleh try scan qr code blog aku, jadi ke tak. Aku tak pakai SMART phone. Pakai yang SEMAK aje. Aku tak kisah, asalkan dapat berblog dengan tenang tanpa widget atau sebaliknya.

NMA: Kalau blog overload, i will disable mana-mana widget yang dirasakan perlu...

2 comments:

  1. dah try and menjadi.. cuma link tu keluar domain blogsot.com.. tapi rasanya still boleh guna jugak.. :)

    ReplyDelete
  2. aku pon tak pakai semart fon ni bro...hehe

    ReplyDelete